пʼятницю, 24 січня 2014 р.

«Мій краю рідний, я живу тобою»



В рамках циклу заходів, присвячених 75- річчю утворення Сумської області 23 січня працівники Охтирської районної центральної  бібліотеки провели для учнів 9 – 10 класів Бугруватської ЗОШ І – ІІІ ступенів історичний дайджест «Сумщина: знатні й знані мої земляки». З цікавістю діти відгадували слайд-вікторину «Мій краю рідний, я живу тобою»,  бліц-вікторину,  вікторину «Імена, які стали легендою».  Найбільше захоплення у дітей викликав конкурс «Збери карту Сумської області».
  Дайджест надихнув  дітей   на дослідження  історико-культурної спадщини рідного краю.

  Цього ж дня у районній центральній бібліотеці для учнів ліцею була проведена краєзнавча година  «Сумщино моя , пишаюся тобою». Учням  було представлено слайд – розповідь про  багату  історію  Сумщини, про її унікальні природні ландшафти, про видатних людей краю. Розгадуючи  вікторину «Моя Сумщина» учні ліцею мали можливість, ще раз переконатися в неповторності краю.