понеділок, 11 квітня 2016 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

Світове медичне співтовариство прийняло рішення про щорічне проведення 7 квітня, в день народження ВООЗ – Всесвітнього дня здоров’я. В цей день піднімаються найбільш актуальні питання охорони здоров'я. Заздалегідь обрана тема ще жодного разу не повторилася, хоча проводиться Всесвітній день здоров'я вже понад 60-ти років. Останні роки тематикою часто вибирається психічне здоров'я людини, а також вплив екологічної обстановки на самопочуття. 2 016 рік присвячений профілактиці та лікуванню діабету. Саме цю тем розглядали на засіданні клубу «Здоров’я». Присутні подивилися підібрані бібліотечними працівниками відеофільми : «7 квітня – Всесвітній день здоров’я», «Симптоми сахарного діабету», «Це виклик діабету». Потім керівник клубу Волошина Г.І. прокоментувала побачене, акцентуючи увагу на симптоми, профілактику та лікування діабету. Після виступу керівника клубу, учасники засідання обговорили тему, доповнюючи почуте новою інформацією та ділячись знаннями з використання народної медицини в лікуванні діабету.
Була організована й тематична викладка матеріалу з періодичних видань та книг. А ще члени клубу знають, що позитивний погляд на життя, організація активного дозвілля на користь власному здоров’ю. І не тільки знають, а й практично втілюють. Під керівництвом відомої на Охтирщині майстрині Габчак Н.І. створили красиві вироби з бісеру, які принесли показати на засіданні.


Клуб «Здоров’я» бажає всім бадьорості і довголіття
Щоб Ваше здоров’я, як кремінь було,
Щоб щастя сімейне його берегло,
Щоб радість завжди була на порозі,
А лихо в далекій і вічній дорозі.
Хай поруч з Вами Ангел Ваш летить,
Убереже Вас від біди повсюди,
Нехай несе Вам радість кожна мить,
І благодать Господня з Вами буде.